Επίλυση Προβλημάτων Εξ’αποστάσεως Εκπαίδευσης

Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το Zoom και για όλες τις πλατφόρμες στην ιστοσελίδα της Σχολής.

Αν θέλετε να κάνετε κάποια δοκιμή με το Zoom, μπορείτε να συνδεθείτε σε μια δοκιμαστική συνεδρία στην σελίδα https://zoom.us/test

Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα επικοινώνησε μαζί μας μέσω της σελίδας Τεχνική Υποστήριξη επιλέγοντας το Open a New Ticket.

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να καταχωρήσετε το πρόβλημα σας αλλά παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα ιδρυματικά σας στοιχεία για να σας κατατοπίζουμε καλύτερα.

Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για το Webex και για όλες τις πλατφόρμες στην ιστοσελίδα της Σχολής

Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα επικοινώνησε μαζί μας μέσω της σελίδας Τεχνική Υποστήριξη επιλέγοντας το Open a New Ticket.

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να καταχωρήσετε το πρόβλημα σας αλλά παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα ιδρυματικά σας στοιχεία για να σας κατατοπίζουμε καλύτερα.

Η πλατφόρμα Microsoft Teams είναι μέρος των υπηρεσιών Office 365 που προσφέρονται σε όλους τους φοιτητές μέσω του προγράμματος ΔΗΛΟΣ 365

Για να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις υπηρεσίες θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον Ιδρυματικό σας λογαριασμό μόνο και όχι κάποιον λογαριασμό Hotmail, Gmail κλπ

Πρώτα θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας ακολουθώντας τις οδηγίες στο https://delos365.grnet.gr/guide/user

Μετά θα μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες που βρίσκονται εδώ

Πρόσβαση στο Teams μπορείτε να έχετε από το πρόγραμμα περιήγησης σας (Chrome, Firefox Κλπ), από την εφαρμογή για PC ή Mac https://www.microsoft.com/el-gr/microsoft-365/microsoft-teams/download-app ή από το Tablet/κινητό σας.

Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα επικοινώνησε μαζί μας μέσω της σελίδας Τεχνική Υποστήριξη επιλέγοντας το Open a New Ticket.

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να καταχωρήσετε το πρόβλημα σας αλλά παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα ιδρυματικά σας στοιχεία για να σας κατατοπίζουμε καλύτερα.

Στην διεύθυνση https://www.office.com/login?es=Click&ru=/​ θα κάνετε Login με όνομα χρήστη econXXXX@uoc.gr ή psyXXXX@uoc.gr ή socXXXX@uoc.gr ή polXXXX@uoc.gr ανάλογα το Τμήμα σας (το XXXX είναι συνήθως ο αριθμός μητρώου σας)

​Στη συνέχεια θα πρέπει να πάει στην σελίδα Log In του Πανεπιστημίου

Εκεί θα πρέπει να μπει το username ολόκληρο (@econ.soc.uoc.gr, @psy.soc.uoc.gr, @social.soc.uoc.gr, @pol.soc.uoc.gr) και ο κωδικός του ιδρυματικού λογαριασμού.

Αν αντιμετωπίσεις κάποιο πρόβλημα επικοινώνησε μαζί μας μέσω της σελίδας Τεχνική Υποστήριξη επιλέγοντας το Open a New Ticket.

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να καταχωρήσετε το πρόβλημα σας αλλά παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα ιδρυματικά σας στοιχεία για να σας κατατοπίζουμε καλύτερα.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι  για να βρείτε το Teams όταν συνδεθείτε στις υπηρεσίες του Ofiice365 εκτελείτε τα παρακατω:

Χρησιμοποιείστε κατά προτίμηση chrome ή edge εχοντας κάνει clear history,cookies κλπ

Μετάβαση στη σελίδα https://delos365.grnet.gr/user

Σύνδεση (Πανεπιστήμιο Κρήτης-επιβεβαίωση) με τον ιδρυματικό λογαριασμό σας

Μόλις συνδεθείτε, επιλέγετε Πύλη του Office365 . Αν στη λίστα με τις εφαρμογές δεν βρίσκεται το Teams πατήστε παρακάτω την επιλογή All Aps.

Βρίσκετε το Teams και το επιλέγετε.

Αν και εκεί δεν υπάρχει τότε μεταβείτε απευθείας στη σελίδα http://teams.microsoft.com

Αν τυχόν σας ζητήσει πάλι να δώσετε email-password δίνετε τον ιδρυματικό λογαριασμό σας

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να κατεβάσετε την εφαρμογή του Teams από την σελίδα https://www.microsoft.com/el-gr/microsoft-365/microsoft-teams/download-app

 

Εάν έχετε εγκαταστήσει το Microsoft Authenticator  (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.azure.authenticator&hl=en) στο κινητό ή στο tablet σας δεν θα μπορείτε να μπείτε στο Teams με τον ιδρυματικό σας λογαριασμό, θα πρέπει πρώτα να το αφαιρέσετε.

Εναλλακτικά, αν δεν έχετε εγκατεστημένο το Authenticator μπορείτε να εγκαταστήσετε μια άλλη εφαρμογή του Office 365 (π.χ. Word https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.word&hl=en&gl=US ή το Office 365 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.officehubrow&hl=en&gl=US) , να κάνετε Login σε εκείνη την εφαρμογή με τα ιδρυματικά σας στοιχεία και μετά το Teams θα "θυμάται" το Log in σας και θα συνδέετε κανονικά.

Εάν έχει λήξει ο λογαριασμός θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πάλι από τους συναδέλφους στο Ηράκλειο.

Επικοινωνήστε με το helpdesk@ucnet.uoc.gr για να επιλυθεί το πρόβλημα

Λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας που υπάρχει αυτή την περίοδο ενδέχεται να υπάρχει μια καθυστέρηση.

Αν αντιμετωπίσεις κάποιο άλλο πρόβλημα που δεν έχουμε καλύψει επικοινώνησε μαζί μας μέσω της σελίδας Τεχνική Υποστήριξη επιλέγοντας το Open a New Ticket.

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό για να καταχωρήσετε το πρόβλημα σας αλλά παρακαλώ να χρησιμοποιείτε τα ιδρυματικά σας στοιχεία για να σας κατατοπίζουμε καλύτερα.